Novio Firestop
is klaar voor de Wkb
Met behulp van DiviD voldoen we reeds aan de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen. We waarborgen niet alleen de bouwkwaliteit, maar documenteren en rapporteren ook op een nauwkeurige, precieze en veilige manier over alle uitgevoerde werkzaamheden. Onze medewerkers, partners en opdrachtgevers kunnen op een efficiënte en moeiteloze manier digitaal samenwerken.
1000
Projecten uitgevoerd in DiviD
10
Jaar in gebruik
3
Administratieve medewerkers minder nodig
Wat is DiviD?
DiviD is software voor kwaliteitsborging in de bouw. Bij Novio Firestop gebruiken we deze app om te voldoen aan de nieuwe Wet kwaliteitsborging voor het bouwen (Wkb), processen te digitaliseren en effectief samen te werken met alle stakeholders.
![](https://noviofirestop.nl/wp-content/uploads/2024/01/Home_Novio_Firestop.jpg)
![](https://noviofirestop.nl/wp-content/uploads/2024/01/Home_Novio_Firestop-20x13.jpg)
“Dankzij DiviD zijn we volledig transparant over de verrichte werkzaamheden. Klanten zien wie, wat, waar, wanneer heeft gedaan met foto’s en aantekeningen. Zij zijn zeer positief over onze mooie en overzichtelijke PDF rapportages.”
Alex Klaverblad
Projectmanager Novio Firestop B.V.
Brandpreventie met de
hoogste kwaliteitsborging
Klaar voor de nieuwe Wkb
Novio Firestop voldoet met behulp van DiviD aan de nieuwe Wet kwaliteitsborging voor bouwen (Wkb), die op 1 januari 2024 is ingegaan en hiermee kunnen we de hoogste bouwkwaliteit garanderen.
Logboek voor kwaliteitscontrole
Alle risicopunten met bijbehorende veranderingen (bijv. foto’s en opmerkingen) worden gedocumenteerd in een logboek. Er is bewijs wat er waar, wanneer en door wie is gedaan.
Digitale bouwtekeningen
Onze medewerkers in de Benelux kunnen met geüploade digitale bouwtekeningen altijd de weg vinden. We hebben niet meer van die grote, onhandige papieren documenten op de bouwplaats.
Rapporteren en offereren
Onze medewerkers maken snel een mooi rapport op maat van werkzaamheden en/of issues. Door hier vervolgens prijzen aan koppelen, stellen ze makkelijk een duidelijke offerte op.
Werkzaamheden vastleggen
Met de DiviD app leggen onze mensen uitgevoerde werkzaamheden op een specifiek ‘punt’ op de bouwtekening vast. Dit doen zij met foto’s en notities. Issues wijzen ze eenvoudig aan collega’s toe.
Effectief samenwerken
Alle stakeholders werken met de app effectief samen aan een project. Iedereen bespaart een hoop tijd, er gaat minder vaak iets mis, en de communicatie verloopt uitstekend.
Tevreden medewerkers
Onze medewerkers vinden DiviD simpeler, overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan systemen waar ze eerder mee werkten. Blije medewerkers doen het beste werk!